Richt e-mail in als postvervangend kanaal!

RWE

Leestijd 5 min.

Organisaties met veel klanten hebben niet alleen de behoefte te communiceren, maar moeten ook dikwijls ‘verplicht’ communiceren. Energiebedrijf RWE is hiervan een goed voorbeeld: zij dienen klanten te berichten over actuele tarieven en moeten ze voorzien van de zogeheten stroometikettering, die vermeldt hoe de stroom is opgebouwd.

Voor RWE betekent deze verplichte communicatie honderdduizenden contactmomenten per jaar. Een eye-opener voor veel organisaties: met het vervangen van verplichte poststromen door e-mail is een grote besparing te creëren!

Start tot finish

Add to Favorites is specialist in het vervangen van bestaande, al dan niet verplichte poststromen. Een belangrijk onderdeel van ons total e-mail model. Voor RWE implementeerden we dit hele proces met veel succes. Daarbij waren we leidend van start tot finish. Het total e-mail model komt voort uit onze overtuiging dat e-mail meer is dan een marketingkanaal alleen.

Full service

Met het total e-mail model helpt Add to Favorites (met name) grote organisaties stap voor stap op weg naar een centrale rol voor e-mail. We bieden hiervoor een full service dienstverlening, die reikt van strategie en beleid tot systemen, software, trainingen, processen, uitvoering en (creatieve) oplossingen voor actuele vraagstukken.

De visie van Add to Favorites zorgt voor een goedkoper, duidelijker, vriendelijker en efficiënter e-mailproces. Met Add to Favorites wint elke organisatie aan effectiviteit.

Meer succesverhalen