Meer resultaat met digitale en persoonlijke contactmomenten

Thermen Bussloo

Leestijd 5 min.

Thermen Bussloo wilde haar gasten beter bereiken en persoonlijker benaderen. Vaker en met meer aansluiting bij de digitalisering van de organisatie. Uiteraard speelt de te realiseren kostenbesparing door het uitfaseren van het magazine Intens ook een belangrijke rol.

Samen met Add to Favorites is een geheel vernieuwde e-mailstrategie gemaakt. Kern hierin is om meer vanuit het gedrag en profiel van de ontvanger te e-mailen en daarbij vaker contact te hebben met de ontvanger. De betrokkenheid en servicebeleving van de gast moet hiermee toenemen.

Persoonlijk

Maar alleen een goede strategie, betere e-mailings en meer beleving zijn niet genoeg. Het moet resultaat opleveren. Meer herhaalbezoek, meer besteding per bezoek, verkoop van aanvullende diensten of een overnachting in het hotel. De ontvanger heeft al laten zien graag digitaal benaderd te worden en de kortingsbonnen uit de e-mailacties worden massaal ingeleverd bij de kassa. Dus de resultaten spreken tot nu toe tot de verbeelding.

Advies en full service

Sinds de start van de intensieve samenwerking voert Add to Favorites de e-mailactiviteiten full service voor Thermen Bussloo uit, waarbij er een beroep gedaan wordt op onze expertise. We bewaken de lijn, zodat Thermen Bussloo vasthoudt aan de gekozen koers. Bovendien bieden we praktische oplossingen in software, design, ontwikkeling van templates en denken we verder om de gewenste doelen te bereiken. We verzorgen technische oplossingen en treden op als kennispartner. Zo zijn er verschillende eventgedreven campagnes ingericht, upsellmomenten gecreëerd en scenario’s uitgedacht.
Gezamenlijk zijn we doorlopend bezig meer uit de e-mailactiviteiten te halen en naar een hoger niveau te brengen.

Meer succesverhalen