Hoogleraar Science business & innovation Bart Bossink analyseert in het tv-programma De Barometer op RTLZ bedrijven aan de hand van een denkbeeldige barometer. “Aan de hand van zes knoppen meet hij hoe goed bedrijven functioneren, drie knoppen die iets zeggen over de omgeving van het bedrijf en drie knoppen die gaan over de interne dynamiek. Dat hangt allemaal samen om in innovatie te investeren.
Zondag 28 oktober om 17:30 uur wordt het Tv-programma De Barometer uitgezonden op RTLZ. Mis het niet!
Bij Add to Favorites zijn we ambitieus. Onze ambitie: e-mailmarketing in Nederland naar een hoger plan tillen door slim te communiceren. Wij laten zien dat (gedrags)data dé brandstof is voor het opbouwen en onderhouden van langdurige, persoonlijke klantrelaties. Daarom richten wij ons volledig op marketing automation waarbij we naast het kanaal e-mail ook post, sms, app messaging en web inzetten. Hierbij richten wij ons volledig op het resultaat.