Een nieuwe maand, een nieuwe release. Zoals vrijwel iedere maand heeft Selligent een nieuwe versie uitgerold, met daarin verbeteringen en nieuwe functionaliteiten. Deze update is over het hele platform uitgerold en komt daarmee voor iedere klant beschikbaar.
Bij Add to Favorites zijn we fan van Selligent Marketing Cloud. Onder andere vanwege de flexibiliteit van het platform, maar vooral vanwege de continue doorontwikkeling van zowel bestaande als nieuwe functionaliteiten. Selligent zoekt daarbij nadrukkelijk de samenwerking op met partners. Iets wat nauw aansluit op onze visie en waar wij erg tevreden over zijn.
Bugfixes én nieuwe functies
Ook deze maand brengt de nieuwe release niet alleen bugfixes, maar ook een aantal mooie nieuwe functies. Namelijk verbeteringen aan het data management en de API, maar ook aan de User Interface en de uitgebreide Journey Editor. Er is dus gedacht aan zowel de marketeer, als aan de geavanceerdere gebruiker aan bureauzijde.
Een aantal nieuwe features uitgelicht:
- Betere mogelijkheden voor het annuleren van een Journey verzending
Het is vanaf nu mogelijk om direct vanuit een flow een verzending van een Journey te annuleren, zonder tussenkomst van support. Hierdoor kan, indien nodig, ook direct op een geavanceerdere Journey worden ingegrepen. Zowel nieuwe als reeds geplande e-mailberichten worden geannuleerd. Hierdoor krijg je als gebruiker nog meer controle op de executie van een Journey.
- Wijzigingen in content blokken direct zichtbaar in preview
Met de template editor in Selligent Marketing Cloud kunnen marketeers complexe e-mailberichten samenstellen. Door middel van gedefinieerde content blokken kan de vorm van de tekst eenvoudig worden aangepast. Het wisselen tussen deze blokken vraagt om herberekeningen en voorheen waren wijzigingen daardoor niet direct zichtbaar in de preview. In de nieuwe versie van Selligent wordt de herberekening direct doorgevoerd in de preview. Dit zorgt voor een fijnere ervaring voor de eindgebruiker, omdat je nu makkelijk kunt vergelijken welk content blok het beste gebruikt kan worden om de boodschap sterk over te brengen.
- Meer inzichten in de historie van datasynchronisaties
Door het toevoegen van een historie wordt het beheer van datasynchronisaties verbeterd. Er wordt nu standaard inzicht gegeven in belangrijke kenmerken zoals de planning, de duur en de status van doorlopende taken. Hierdoor kan het beheer van datasynchronisaties makkelijker worden ingericht en belegd binnen een organisatie.
Meer weten?
Meer verbeteringen en nieuwe functionaliteiten zijn te vinden in de release notes van Selligent Marketing Cloud. Neem contact met ons op als je de volledige release notes wilt ontvangen. Mis je bepaalde functionaliteiten in Selligent Marketing Cloud of heb je een probleem geconstateerd dat nog niet bij ons gemeld is? Wij pakken dat graag samen op.