Nummer 1 in de Emerce 100!

Geplaatst op: 10 april 2017

Add to Favorites heeft in de categorie E-mailmarketingbureau de eerste plaats veroverd in de Emerce 100 van 2017. Met een rating van 5 sterren uit maximaal 7 toont Managing Partner Joris de Bruijne zich zeer tevreden: ‘Onze visie op slimme klantcommunicatie en onze uitgebreide en servicegerichte dienstenpakket worden herkend en gewaardeerd. Daar zijn we heel erg trots op.’

Ook in 2014 behaalde Add to Favorites de hoogste positie in de Emerce 100. In 2015 was er een mooie derde plaats en in 2016 de tweede plaats.

Effectief klantcontact

‘De onderscheiding door Emerce komt op een mooi moment in onze ontwikkeling’, vertelt De Bruijne. ‘Onlangs hebben wij de transitie ingezet naar een full service bureau voor effectief klantcontact. Nu de communicatie met klanten over steeds meer kanalen beweegt, ervaren we in de markt een grote behoefte aan integrale expertise. Wij hebben die in huis.’

‘Het leuke is dat organisaties ons al weten te vinden voor deze toegevoegde waarde. We worden steeds vaker gevraagd om de hele directe klantcommunicatie te managen. Het onafhankelijke imago-onderzoek van Emerce bevestigt nog eens dat we met deze koers goed op weg zijn.’

Over Emerce 100

De Emerce 100 is een imago-onderzoek dat jaarlijks wordt uitgevoerd door Motivaction in opdracht van Emerce. De Emerce 100 laat zien hoe beslissers, op het gebied van onder meer online marketing, de prestaties van hun leveranciers uit de e-business branche beoordelen. De resultaten van het imago-onderzoek worden verder verrijkt met andere relevante marktdata. De Emerce 100 beoordeelt bedrijven uit vier segmenten:

Het onderzoek kent een gemiddelde van 1.430 respondenten. Per respondent zijn maximaal vijf bedrijven voorgelegd die zijn beoordeeld op de volgende 4 criteria: ‘kennis/know-how’, ‘prijs-kwaliteitverhouding’, ‘betrouwbaarheid’ en ‘flexibiliteit’.

Wil je meer lezen over het imago onderzoek van 2014, 2015, 2016 en 2017?

Lees hier het onderzoek van 2017.
Lees hier het onderzoek van 2016.
Lees hier het onderzoek van 2015.
Lees hier het onderzoek van 2014.

Meer nieuws