E-mailfeest! Out of the inbox

Geplaatst op: 14 oktober 2016

In de middag van 13 oktober zijn we knallend van start gegaan met hét jaarlijkse e- mailfeestje van Add to Favorites. Met het thema ‘Out of the inbox’ i.c.m. een feestje was het een gezellige middag in de Winkel van Sinkel met vernieuwingen en inspiratie. Exclusief voor onze klanten. Toon van de dag: lekker vlot, gezellig, vol met inspiratie, vernieuwingen, cases én … een borrel.

Zeer gezellig op een fantastische locatie. Goed georganiseerd en een goede mix tussen fun en info.

Louk Haarhuis, Essent

In de middag van 13 oktober zijn we knallend van start gegaan met hét jaarlijkse e- mailfeestje van Add to Favorites. Met het thema ‘Out of the inbox’ i.c.m. een feestje was het een gezellige middag in de Winkel van Sinkel met vernieuwingen en inspiratie. Exclusief voor onze klanten. Toon van de dag: lekker vlot, gezellig, vol met inspiratie, vernieuwingen, cases én … een borrel.

Vlot, vol en luchtig programma

We hebben onze klanten:Klantenmiddag 2016

 

En de Award gaat naar … !

Tijdens deze middag hebben we een eigen Award show gehouden. Klanten hebben gepitched voor hun eigen case en alle andere klanten mochten op de meest spraakmakende case stemmen. Daarnaast hebben we intern de 3 mooiste e-mails van het jaar uitgekozen. Daarvan mocht ook hier het publiek de mooiste ervan uitzoeken.

Meeste spraakmakende case

Vele klanten zoals HANOS, Essent, OHRA en Bruna hebben gepitched voor hun eigen case. De prijs ging uiteindelijk naar Thermen Bussloo!

Frank Veldwachter vertelde in het kort het verhaal van hoe Thermen Bussloo het kanaal e-mail strategisch inzet en op deze manier persoonlijk communiceert, relevant, op de juiste momenten, belevenisvol en de juiste informatie toestuurt op de juiste momenten. Met uiteraard leuke acties.

Thermen Bussloo heeft goed laten zien hoe zij slim gebruik maken van e-mail en hiermee op een goede manier met haar klanten communiceert. Dit tezamen genomen met zijn enthousiasme heeft ervoor gezorgd dat hij de Award naar binnen heeft gesleept.

Mooiste e-mail

De 3 mooiste e-mails hebben wij op kantoor zelf uitgekozen. Gekeken naar design, gevoel als de ontvanger de e-mail opent, combinatie van mogelijkheden van content gebruik en sturing van kijk- en klikgedrag. Het resultaat: Nominatie voor Esquire (Hearst Magazines), Thermen Bussloo en Big Green Egg.

Big Green Egg is, op een enkeling na, gekozen als de ultieme favoriet van alle aanwezigen! Een terechte winnaar gekozen om:

 

Winnend e-mail design Big Green Egg

Meer nieuws