CNBB Venture Partners koopt Add to Favorites

20 juni 2018

Samen gaan zij voor groei en komen tegemoet aan complexere en veranderende klantvragen en –behoefte.

Add to Favorites, de specialist in de Nederlandse markt voor marketing automation en e-mailmarketing, is per 15 juni overgenomen door CNBB Venture Partners. De overname betekent een belangrijke impuls voor Add to Favorites en daarmee ook voor haar klanten. Add to Favorites blijft als organisatie zelfstandig bestaan en met haar klanten werken aan Slim Communiceren. Het bureau dat zich sinds de oprichting in 2008 specialiseert in advisering en executie van communicatiecampagnes op basis van gedragsdata, heeft de ambitie te groeien naar een bredere dienstverlening en klantondersteuning op dit vlak. Daarvoor heeft het versterking gevonden bij investeerders CNBB Venture Partners.

 

Marktpotentieel

“Het opbouwen van klantrelaties is een complexe uitdaging, want er wordt steeds meer gecommuniceerd, via een toenemend aantal kanalen. Vanuit onze jarenlange ervaring weten wij dat gebruikmaken van (gedrags-)data uitkomst biedt en dat marketing automation een succesfactor is.” vertelt Joris de Bruijne, managing director van Add to Favorites. “We zien dat er in de huidige markt veel potentie is om de belofte van marketing automation en systemen waar te maken. Vanuit advies en praktische uitvoer. Om versneld van dit potentieel te profiteren, zijn we op zoek gegaan naar een partner die onze visie deelt. CNBB Venture Partners ziet dat er meer nodig is dan alleen een softwareoplossing om het verschil te maken voor de klant van onze klant.”

 

Samenwerken leidt tot voordeel voor de klant

Add to Favorites blijft als organisatie zelfstandig bestaan, maar juist door de samenwerking met CNBB Venture Partners en onderliggende bedrijfsonderdelen kan Add to Favorites haar dienstenaanbod verder verbreden en verdiepen. Door samen te werken met andere bedrijven kan Add to Favorites verder groeien. Het maakt verdere doorontwikkeling op het gebied van data en kanalen mogelijk en maakt daarmee het verschil voor de klant van de klant.

 

Voorzien in complexe klantvragen

Lucas Brentjes, managing partner van CNBB: “Add to Favorites past perfect bij ons. Met deze overname voegen we advies en kennis toe aan onze portfolio over de inzet van kanalen en campagnes. Met verschillende softwarebedrijven in de groep zien we dat we klanten beter kunnen bedienen. Tegelijkertijd kan daardoor de complexiteit van de klantvraagstukken groeien en daarmee de behoefte aan ondersteuning die wij kunnen leveren. Met de overname van Add to Favorites kunnen we voorzien in de complexe klantvragen en met hen bouwen aan een breed portfolio van dienstverlening en het succes van marketing automation optimaal benutten.”

Meer nieuws