Wij hopen dat je zondag 28 oktober met plezier hebt gekeken naar de aflevering van het programma “De Barometer” op RTLZ waarin het interview met Joris de Bruijne, Managing Partner van Add to Favorites, te zien was. In deze aflevering wordt aandacht besteed aan ondernemers die zich bezighouden met digitale transformatie en datavergaring.
Wij verzorgen onder meer tactisch advies, techniek en de uitvoering van online marketing campagnes – on the job of op afstand. Daarbij zetten wij omni-channel marketing automation in.
Het opbouwen van klantrelaties is een complexe uitdaging; er wordt steeds meer gecommuniceerd via een toenemend aantal kanalen. Met behulp van marketing automation helpen wij onze opdrachtgevers slim communiceren en relevant te zijn in iedere fase van de customer journey. Wij bedenken, organiseren en realiseren diverse campagnes in geautomatiseerde communicatie flows, zoals lead nurturing programma’s, welkomstflows, up- en crosssell en winback programma’s.
RTLZ zend de komende tijd een twee tal herhalingen uit van deze aflevering, namelijk: