De designs & onthullingen

Geplaatst op: 8 februari 2017

Onze e-mailmarketeer heeft met zorg deze geheime onthullingen voor je op een rij gezet. Was het vorige week geen liefde op het eerste gezicht? Misschien kunnen we jou met deze onthullingen toch nog een beetje verleiden om het design leuk te vinden. En natuurlijk inspireren met nieuwe ideeën!

OHRA – Klantwaarderingsmail Zorg

OHRA wilde haar zorgklanten waarderen en tegelijkertijd op een aangename manier op de hoogte brengen van de mogelijkheden binnen de verzekering. Dit in de periode rondom Kerst waarin mensen de keuze kunnen maken om te blijven of over te gaan naar een andere verzekering. Ideaal om te combineren met een mooie Kerstgroet.

  • Past goed binnen thema van de periode van verzending, maviar ook bij de huisstijl.
  • Rekening gehouden (technisch) met gebruiksvriendelijkheid devices en e-mailclients.
  • Gebruik van verrassende effecten als GIF.
  • Sturing aan de hand van elementen, zoals: pijltjes, een te volgen tijdslijn, gecentreerde tekst.
  • Zo min mogelijk elementen die afleiden van het doel.

Thermen Bussloo – Introductie beautycentrum

Het vernieuwde beautycentrum wordt geïntroduceerd met een beautymaand en daar hoort natuurlijk een nieuw design bij.

  • Past goed bij Thermen Bussloo door sfeer en passende beelden (van toegevoegde waarde).
  • Gebruik van verrassende effecten als GIF.
  • Sturing aan de hand van elementen, zoals de hoofdbanner die met de vorm van een hartje trechtert (punt) naar de gecentreerde tekst eronder.
  • Duidelijke sturing op call-to-action button. Door kleur, grootte en positie button(s).
  • Leuke personalisatie door koppeling sterrenbeeld ontvanger met type kristal.

Bruna – Nieuwe welkomstcampagne

Een nieuwe campagne om alle nieuwe inschrijvers van de nieuwsbrief i.p.v. een algemene bevestigingsmail, een hartelijk welkom te wensen.

Diabetesfonds – Smaakmakers nieuwsbrief

Maandelijks een lekker en gezond recept.

Bol.com – Productreview e-mail

Het belang van zo veel mogelijk productreviews is groot. Met dit design vergroot bol.com het aantal reviews op hun producten aanzienlijk.

  • Focus in design door directe vraagstelling.
  • Mobiel gebruiksvriendelijk (eerder nog niet).
  • Duidelijke sturing in design, door centreren tekst, pijltjes, duidelijke buttons.
  • Interactie door beoordeling al te starten in design.
  • Zo min mogelijk elementen die afleiden van het doel.

Big Green Egg – Inspiration Today e-mail

Een Big Green Egg e-mailmenu. Met daarin recepten en tips om te inspireren.

Esquire – Weekly

Wekelijkse nieuwsbrief gericht op mannen die op de hoogte willen worden gehouden van onder andere lifestyle en auto’s.

Conrad – Nieuwsbrief

Nieuwsbrief met productoplossingen op maat.

Pig Progress Advisory – Attentiemail

7 dagen voordat de proefperiode van de Pig Progress Market Advisory erop zit de ontvanger warm maken voor verdere afname en een voorstel doen.

Het Noordbrabants Museum – Nieuwsbrief

Maandelijkse nieuwsbrief over tentoonstellingen en activiteiten.

Meer nieuws